RSS
email

ya ALLAH........Bimbinglah daku.

Bismillahirahmanirahim
Aku baru tersedar dengan begitu sedarnya. (Harap-harapnya). Aku semakin lama semakin menjauhi daripada kasih yang inginku. Kasih indah, hakiki lagi kekal abadi. Ya ALLAH... Ampunkan dosa-dosaku. amupunkan aku. ya ALLAH.
Aku begitu buntu. ya ALLAH...Terima kasih atas kesedaran ini. ALLAH. Ampunkan aku.ya ALLAH... Bantulah aku menjalankan amanah yang ada padaku sebaiknya. ya ALLAH. Janganlah Kau berpaling dari melihat wajah hambaMu yang hina dina ini.
ya ALLAH..jgn biarkan aku berasa iri hati yang tak tentu pasal atas saudara-saudara seimanku yang begitu utuh dalam jalanMu. Bimbinglah daku. Allah..Kenapa aku telah lupa terhadap perjuangan ini. Aku begitu jauh dari jalanMu. ALLAH..Janganlah Kau biarkan hatiku terus menerus keras dari hari ke hari.ALLAH.....Kau cinta yang inginku tuju.
ALLAH..ikhlaskan hatiku dalam setiap amalku.

Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment

 

Selamat Datang


ShoutMix chat widget

Followers

Kdg2 Pening Juga Baca