RSS
email

Setelah Aku Dipaling

Hampir aku hanyut kerana rindu Pada harta yang pasti reput Dan lenyap di sini Hampir aku lupa pada yang Kekal Kejahilan menyelubungi jiwaku Sekelipnya mata hilang semua Yang hanya ku pandang Yang hanya milikmu Yang hanya ku idam Di dalam pandanganMu Bersama mereka terdahulu Sungguh aku cari cahaya itu Untuk menyuluh kelam ini Setelah ku dipaling Sungguh aku hina menagih secebis KeampunanMu setelah aku malu Sekelipnya mata hilang semua Yang hanya ku pandang Yang hanya milikmu Yang hanya ku pinta Harapan keampunan Hati ini telah ku lukai Sebaiknya manusia Kau ciptakan Hinanya angkara diri sendiri Sedegup jantung terleka Dibuai arus dunia Selangkah kau menghampiri kehancuran Sungguh aku cari Cahaya itu Untuk menyuluh Setelah ku dipalin

Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment

 

Selamat Datang


ShoutMix chat widget

Followers

Kdg2 Pening Juga Baca